2013. december 11., szerda

Imperfect romance - 24. fejezet

Naomi szemszöge: 

- Ő meg mit keres itt?! - suttogja hangosan Cassy, miután behúzott a konyhába. Hangja keveredett az elismeréssel és a felháborodottsággal.
- Itt nem hall minket. - suttogom vissza.
- A kérdésemre válaszolj! - mondja, most már normális hangvétellel.
- Felmentem hozzá.. - kezdek bele, de tekintete láttán megállok. - Most meg mi van?
- Semmi, folytasd.
- Szóval felmentem hozzá, ő meg behívott. Főzött teát, de néha kicsit gúnyosan beszélt velem.. Cassy, én fontosabb vagyok mint egy könyv? - kérdezem, mire elröhögi magát. - Haha, nevess csak. Mialatt bent voltunk eleredt az eső, így hazahozott és amikor látta, hogy nyitva van az ajtó, bekísért. Az utána történteket már tudod.
- Hmm.. érdekes..
- Mi olyan érdekes benne?
- Gondoskodik rólad, még mindig kötődik hozzád.
- Gondolod? - lépek közelebb hozzá.
- Ezek szerint. Figyelj Naomi, ha még akarod őt, fontos, hogy ne veszítsd el a maradék bizalmát.
- Nem fogom elengedni. - határozom el. - Ő az egyetlen, aki iránt valaha..
- Csajok, minden rendben? - lép be Adam az ajtón.
- Persze, mi csak bejöttünk szívószálért. - nyúl be az egyik fiókba, majd visszament a nappaliba és mi is követtük példáját.

- Most, hogy így összegyűltünk, lenne egy bejelenteni valóm. - mondja Cris, szónoklati hangon.
- Halljuk! - vigyorog Tommy.
- Amúgy, ez nem ilyen nagy cucc, de tudjátok, hogy szeretem nagydobra verni a dolgaimat.
- Mondjad már! - szól rá Cassy.
- Az én hobbim a modellkedés lesz! - mondja izgatottan. Én, Cassy és Cristofel mindig beszélgetünk a hobbinkról, mert fontosnak találjuk és ajánlunk Crisnek minden félét, de eddig semmi nem volt jó neki. Nem csinált semmit csak bulizott és dolgozott, ezért most örülök, hogy belefog valamibe.
- Hogyan?! - vonja fel a szemöldökét Adam.
- Haver, ha csúnyának tartasz finomabban is közölhetted volna. - néz rá összehúzott szemmel, mire mindannyian felnevetünk.
- Szó sincs róla, csak meglepett.
- Még egy meleg is csúnyának tart. - sóhajt fel Cris drámaian, mint aki nem hallotta mint mondott Adam.
- Már nem is vagyok meleg!
- Ezt így lehet váltogatni? - cukkolja továbbra is, mire Adam csak vigyorogva megcsóválja a fejét.

Pár óra múlva úgy döntünk, hogy ideje lenne elszakadni egymástól, így az ajtóban állva ölelünk végig mindenkit. Nem tudom, hogy Adam annyira berúgott vagy már nem haragszik rám, de Cris után ő is hosszasan megölelt. Mikor Tommy következett, a lehető legközelebb húzott magához és a fülembe suttogott:
- Még ne aludj, nemsokára hívlak. - mondta, majd elengedett és beszálltak a taxiba.
- Ez jó volt, ilyen összeruccanásokat máskor is kell szerveznünk. - állította Cassy, amikor visszamentünk a lakásba.
- Hiszen ez se volt megszervezve - mosolygok.
- Az más. - viszonozza, majd mindketten félrevonulunk a szobánkba.

Fél óra múlva Tommy csakugyan hívott:
- Adam elég illuminált állapota miatt nem volt nehéz elkérni a számod. - ecseteli a történéseket, mire én felnevetek. - Amúgy azért hívlak, hogy meséld el mi történt.
- Kérdezd Adamet.
- Most? - nevet fel.
- Kérdezd Cassyt. - vigyorgok. 
- Hisz ő nem is volt ott.
- De elmeséltem neki.
- Naomi! - szól rám, türelmetlenül.
- Én nem akarok most erről beszélni, elég volt Cassynek elmondani.
- Hát jó. Holnap találkozunk. - mondja és mielőtt tiltakozhatnék, már le is teszi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése